Tipy, co sdílet na sociálních sítích a jak se z toho nezbláznit!

Tipy, co sdílet na sociálních sítích a jak se z toho nezbláznit!

Nebojte se toho!

Důležitější, než snaha si sociální sítě co nejvíce zjednodušit, je uvědomit si, že je to SOCIÁLNÍ síť, takže se zde lidé chodí propojovat s ostatními lidmi a socializovat se, a to například na základě stejného módního vkusu, lásky pro zvířata nebo pro péči o pleť! Proto je velmi důležité se nebát na sociálních sítích ukazovat, aby se s vámi lidé mohli ztotožnit a vy tak mohla sociální sítě brát jako skvělý nástroj pro komunikaci s vašimi klienty. 

 

Kde hledat inspiraci

Vymýšlení obsahu a příspěvků na vaše sociální sítě může být občas stresující a ne vždy máme zrovna kreativitu vymýšlet, co bychom měli publikovat. Kde tedy hledat inspiraci, když vás zrovna opustí múza?

 

  • Co by vaše klientky mohlo zajímat?

 

To nejdůležitější, co by u vás měly vaše klientky na sociálních sítích najít, jsou odpovědi na otázky, které na vás mají nebo by mohly mít. Zkuste se zamyslet, co by je mohlo zajímat, případně odpovězte na to, na co se vás nejčastěji ptají (jak funguje jaká procedura, jak dlouho daná procedura trvá, jakou proceduru byste doporučila suché/mladé/starší/aknózní pleti apod.). 

 

  • Sociální sítě jiné kosmetičky

 

Nebojte se inspirovat! Samozřejmě vás nenabádáme ke zkopírování obsahu slovo od slova, ale je fajn se vzájemně inspirovat, proto se nebojte projít několik účtů jiných kosmetiček a třeba vás do nosu trkne téma, které si potom sama zpracujete. 

 

 

Možná jej některé znáte, jiné jej teprve poznají, ale Pinterest je sociální síť, která přímo srší inspirací a nápady, a to snad na vše! Od tipů jak na podzimní dekorace do interiéru, přes recepty až po nápady na příspěvky! 

 

Co publikovat a co ne

Každé z témat, které si pro zpracování vyberete, můžete zpracovat různými způsoby:

 

  • Fotografie - Nejjednodušší formou je vyfotit fotku a napsat k ní text. U fotek si jen dávejte pozor, abyste fotila fotky nerozmazané, zaostřené a zbytečně na ně nepatlala různé filtry, aby fotka zůstala hezká, ostrá a čistá. Také nedoporučujeme používat fotky z fotobank, kde bývají omezené licence využívání a vy se tak alespoň vyhnete nepříjemnému popotahování. 
  • Graficky - Nebojte se občas některé z témat zpracovat i grafiky a téma, které popisujete tak graficky znázornit. V dnešní době nemusíte být grafička, stačí vám na intuitivní stránka Canva, která má plno předpřipravených šablon, je intuitivní a je celá v češtině!

 


Zdroj obrázku: Screenshot z Canva.com

 

 

  • Video - Tou nejlepší formou je video (na Instagramu Reel), které má jen mąx. 1 minutu a můžete tak zpracovat cokoliv: představení sebe a svého salonu, představení novinek mezi produkty/procedurami, vysvětlit jak vrstvit jednotlivé produkty apod. 
  • Příspěvky z našeho oficiálního českého DR. BAUMANN profilu - Ideální řešení pro všechny z vás, kdo si chce usnadnit práci s tvorbou obsahu, jednoduše sdílejte obsah, který pro oficiální český profil DR. BAUMANN tvoříme! 

 



A nyní pro vás máme pár konkrétních tipů na témata, která můžete jakkoliv zpracovat: 

 

  • Před a po - Ukažte svým potenciálním klientkám výsledky vaší práce a produktů DR. BAUMANN! Dokumentujte průběh léčby dané pacientky (která s tím bude souhlasit) a ukažte tak co dovedete vy ve spolupráci s DR. BAUMANN!

 

 

Zdroj obrázku: Pinterest

 

 

  • Popis jednotlivých procedur - Jednotlivé procedury, které nabízíte, můžete postupně detailně popsat v krátkém videu, případně ukázat na klientce/modelce. 
  • Z procedury - Pokud to klientka dovolí, nebojte se natočit/nafotit průběh vybraného ošetření! Můžete ukázat, s jakým konkrétním problémem  se klientka potýká, jak jej budete ošetřovat a případně poté můžete použít i do “Před a po”.
  • Dávkování jednotlivých produktů - Na video nahrajte, nebo nafoťte dávkování a užívání jednotlivých produktů (sér, krémů apod.), aby jste klientkám ukázaly, jak o pleť pečovat i doma. 

 

 

Zdroj obrázku: Pinterest

 

 

  • Ze školení - Chodíte na semináře nebo školení? Neváhejte a sdílejte to se svými (potenciálními) klientkami! Ukažte, že se neustále vzděláváte, pracujete na sobě a prohlubujete své znalosti. Klidně se podělte i o nové metody, které jste se naučila a které nyní můžete uplatnit na svých klientkách a na co jim to může pomoci!
  • Novinky - Cokoliv je u vás nového, podělte se o to! Ať už se jedná o novinky v salonu, mezi produkty nebo nově naskladněnými produkty. 

 

 

Hlavně si sociální sítě neznechucujte, má to být zábava a pokud zrovna nestíháte publikovat, svět se nezboří! Ale na druhou stranu se snažte být v publikování konzistentní, proto si například vytvořte publikační plán: jednoduchou tabulku v Excelu nebo Google Tabulkách, kde si např. jednou měsíčně sepíšete všechna témata a příspěvky, které chcete daný měsíc publikovat. Tak ušetříte čas nejen na vymýšlení obsahu, ale pokud si jej budete připravovat dopředu, tak i na samotném tvoření! 

 

Zpět na výpis článků

Získávejte ty nejlepší novinky na e-mail