Bude Vás zajímat
Limitovaná edice kosmetických etuí
Neobvyklé kosmetické taštičky výjimečné svým vzhledem a především materiálem, ze kterého jsou vyrobeny. Zvolený materiál totiž skvěle pasuje do smýšlení naší značky přistupovat šetrně k životnímu prostředí. Jsou jím totiž recyklované bezpečnostní pásy a výroba navíc probíhá v České republice.
MakeUP trendy jaro/léto
Nová sezóna v líčení se vyznačuje jednoduchým a nenáročným aplikováním líčidel, s cílem dosáhnout naturálního a krásného vzhledu s bronzovým nádechem.
Klasické slavnostní líčení
U slavnostního líčení je v dnešní době upřednostňován minimalismus – používat méně barev, nanášet úsporné množství líčidel, zdůraznit přirozenou krásnou pleť. Jednoduché klasické líčení, proslavené Marilyn Monroe, je tak stále trendem. Vzhled je totiž charakteristický svou čistotou, pěstěnou pletí, černou oční linkou a červenými výraznými rty. Jak tedy na to?
Nejlepší make-up trendy podzim-zima 2016/17
Zdravě a mladistvě prozářená pleť, jemně zvýrazněné rysy. Přirozenost zde hraje důležitou roli. Řada make-upů Dr. Baumann je pro tento trend jako stvořená. Minerální pigmenty obsažené ve všech make-upech Dr. Baumann vykouzlí přirozeně vypadající krásnou pleť.
Jak zvolit správný make-up
Make-up pomáhá sjednotit a zkrášlit pleť, ale neměl by ji úplně zakrýt. Plně krycí make-up vypadá dobře na fotografiích, v televizi, filmu, ale ne při běžném nošení, kdy může působit jako maska. Někdy je potřeba vyzkoušet více odstínů nebo textur, než si zákaznice vybere ten pravý. Je možné míchat odstíny i textury. V průběhu roku se typ pleti může měnit a s ním i odpovídající produkt.
Výhody minerálního make-upu
Minerální make-up byl původně vyvinut v USA pro pacienty po výkonech plastické chirurgie. Ženy, které absolvovaly zákroky mikrodermatologie, aplikace botoxu, laserového peelingu, atd., měly podrážděnou a citlivou pleť. Nemohly používat běžnou kosmetiku, proto byla pro ně vyvinuta kosmetika z čistých minerálů, která nedráždila jejich pokožku. Minerální kosmetika prokázala výbornou snášenlivost nejen po plastických zákrocích, ale i pro běžné použití. Díky propagaci celebrit se stala minerální kosmetika hitem, hlavně v USA.