Je pojem “anti-ageing” pouze marketingový výplod?

Je pojem “anti-ageing” pouze marketingový výplod?

Co doopravdy “anti-ageing” znamená? 

Tento pojem má opravdu vědecké základy a jeho význam lze vysvětlit jako “předcházení stárnutí pokožky, případně jeho maximálního zvrácení” a účinné látky, které těmito vlastnostmi disponují skutečně existují. 

Mezi takové látky patří například přírodní vitamin E, který chrání pokožku před předčasným stárnutím nebo také vitamin A, který pokožku regeneruje. Důležité jsou ale také vícevrstvé liposomy, které tyto látky umí distribuovat do všech vrstev pokožky a dodat pleti optimální hydrataci. 

 

Druhá strana anti-ageingu

To nejdůležitější ale mnohé kosmetické firmy a marketingové slogany ignorují. A to fakt, že jakmile jsou v kosmetickém produktu látky, které stárnutí naopak podporují, může poté obsahovat sebevíce anti-ageing látek, takový produkt je ale jednoduše k ničemu! Mezi látky, které stárnutí podporují, patří například konzervanty. 

Univerzita v Kjótu ve studii z roku 2006 zjistila, že nejčastěji používané konzervační látky způsobují, že pokožka výrazně rychleji stárne! 

Pokud tedy chcete docílit předcházení, či zmírnění známek stárnutí, je nutné do pokožky dodat účinné látky. Zároveň je třeba myslet na vyhýbání se látkám, které by účinky těchto látek mohly nejen potlačit, ale které by pleti mohly navíc i uškodit!

 

Jak anti-ageing řešíme v kosmetice DR. BAUMANN

Díky těmto poznatkům a porozumění fungování pleti dbáme v naší kosmetice nejen na obsah účinných látek, ale především na absenci těch škodlivých, aby se pozitivní účinky aktivních látek mohly rozvinout naplno! Tím je pak teprve naplněna definice anti-ageingu. :)

 

Jste kosmetička a ráda byste se o našich produktech dozvěděla více? 

Napište nám na info@dr-baumann.cz nebo využijte kontaktní formulář a my se vám velmi rádi ozveme a nezávazně vysvětlíme výhody spolupráce. S námi na to nejste nikdy sama. :)

Zpět na výpis článků

Získávejte ty nejlepší novinky na e-mail